Subject: RE: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 09:12:20 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Võrguhalduse spetsialist

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 12:25 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimistingimuste 
menetlusse kaasamine

● Kristiine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 20. jaanuar 2025 10:52
To: Mittetulundusühing Järvamaa Ühistranspordi Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elektrilevi 
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Mäo liiklussõlme bussipeatuste projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 20.01.2025

Registreerimise number: 8-1/22-114/1090-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.